lediga lokaler

Bli vår hyresgäst

Söker du plats för ditt företag eller förening? Subtopia och Hågelbyparken är två av Upplev Botkyrkas platser. Här finns just nu lediga lokaler som passar för bland annat kreativ verksamhet, produktionskontor, ateljé eller grön verksamhet.

Ledigt i Hågelbyparken

Hågelbyparken är en öppen folkpark för alla. Nu finns två olika hus lediga för nya hyresgäster. Klubbhuset (70 kvm) som passar för kreativ verksamhet eller butik, och Röda villan (176 kvm + 74 kvm kattvind + 66 kvm källare) som passar utmärkt till grön verksamhet eftersom det till lokalen finns såväl gott om förråd som odlingsmark.

Ledigt i Subtopia

Subtopia är en produktionsplats för kultur i Alby. Här finns tre lokaler som kan hyras separat eller tillsammans. De passar för till exempel utbildning, produktionskontor eller ateljé. Lokalytorna är 224 kvm, 188 kvm (i två våningar) och 65 kvm. Som hyresgäst i Subtopia får du specialpris på våra konferenslokaler och massor av kreativa företag som grannar.

Har du frågor?

Kontakta Cina Staron, projektledare på Upplev Botkyrka.

cina.staron@hagelby.se

Tel. 073-960 70 00