Konferens och event

På Upplev Botkyrkas tre platser finns det du behöver för den perfekta konferensen – allt från det storslagna eventet till det lilla och naturnära mötet.

Lida friluftsgård

För dig som vill ha en konferens med natur och aktiviteter i fokus är Lida det självklara valet.

Foto: Linda Ångström

Naturen bjuder in till möten med walk-and-talks i fina motionsspår och stigar. I den stadsnära skogen finns stora ytor för äventyr och aktiviteter men också möjlighet att njuta av lugnet och tystnaden.

Lida Värdshus & Konferens

Hågelbyparken

I den levande folkparken Hågelbyparken har du ditt möte i kulturhistoriska byggnader med gratis parkering, god mat och gott om plats.

Här finns lokaler för små och personliga möten eller för stora event utomhus. Det stora segeldukstaket över dansbanan gör platsen vädersäker och skyddar mot både regn och solens starka strålar.

Konferens i Hågelbyparken

Subtopia

På Subtopia är allt möjligt – här finns lokaler och studior från 20 till 2150 kvadratmeter.

Foto: Tomasz Lipczykski

Lokalerna passar allt från konferenser och regelbundna möten till tv-inspelningar, produktionsrepetitioner, festivaler, konserter och andra föreställningar, filmskapande, produktlanseringar och andra liknande event.

Konferens och event på Subtopia

På flera platser

Vill du skapa en dag där ni är på flera av Upplev Botkyrkas platser? Kul! Hör av dig så hjälper vi dig.

Upptäck mer